هفت کلید طلایی برای وفادارسازی مشتری
1- شناسایی دقیق نیازها و انتظارات، اعم از اظهار شده یا اظهار نشده و سعی در ارائه کالا یا خدمتی فراتر از انتظارات مشتری؛ به گونهای که در او هیجان ایجاد کند.
2- صداقت، همدلی، سعی در حل مشکل مشتری و روابط عاطفی
3- بازاریابی درونی (تقویت روابط تعاملی با کارکنان)
4- دقت و وسواس در قولها و وعدهها و عمل به آنها در زمان و مکان و شرایط توافق شده
5- انجام درست و کامل فعالیتهای بازاریابی (4Ps)
6- بخش بندی (Segmentation) مشتریان و رفتار ویژه برای مشتریان ویژه یا کلیدی؛ به گونهای در خور شأن و جایگاه او باشد.
7- طراحی، اجرا و پیاده سازی و کنترل فعالیتهای واحد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و شمول آن بر CCM (مدیریت شکایات مشتریان) و CSI (شاخص رضایتمندی مشتری).
تلخیص از کتاب مشتریمداری و تکنیکهای رفتار با مشتری
هفت کلید طلایی برای وفادارسازی مشتری
مشتری ,مشتریان ,مدیریت ,سعی ,گونهای ,رفتار ,به گونهای ,هفت کلید ,برای وفادارسازی ,سعی در ,طلایی برای
درباره این سایت