محل تبلیغات شما

هفت کلید طلایی برای وفادارسازی مشتری

1- شناسایی دقیق نیازها و انتظارات، اعم از اظهار شده یا اظهار نشده و سعی در ارائه کالا یا خدمتی فراتر از انتظارات مشتری؛ به گونه‌ای که در او هیجان ایجاد کند.

2- صداقت، همدلی، سعی در حل مشکل مشتری و روابط عاطفی

3- بازاریابی درونی (تقویت روابط تعاملی با کارکنان)

4- دقت و وسواس در قول‌ها و وعده‌ها و عمل به آن‌ها در زمان و مکان و شرایط توافق شده

5- انجام درست و کامل فعالیت‌های بازاریابی (4Ps)

6- بخش بندی (Segmentation) مشتریان و رفتار ویژه برای مشتریان ویژه یا کلیدی؛ به گونه‌ای در خور شأن و جایگاه او باشد.

7- طراحی، اجرا و پیاده سازی و کنترل فعالیت‌های واحد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و شمول آن بر CCM (مدیریت شکایات مشتریان) و CSI (شاخص رضایتمندی مشتری).

تلخیص از کتاب مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری

هفت کلید طلایی برای وفادارسازی مشتری

"دوست های امروز ما ؛ دشمن های فردا ما هستند"

چرا کارکنان باهوش استعفا می دهند؟

مشتری ,مشتریان ,مدیریت ,سعی ,گونه‌ای ,رفتار ,به گونه‌ای ,هفت کلید ,برای وفادارسازی ,سعی در ,طلایی برای

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجموعه خاطرات بچه های جینگل